Online Expertmeeting Inclusief Onderwijs

Op 20 mei a.s. zal er een Online Expertmeeting Inclusief Onderwijs plaatsvinden van 15.00-17.30 uur.

Stichting Malak heeft zich hard ingezet om Inclusief Onderwijs binnen de Gemeente Amsterdam mogelijk te maken. Als Mede-Initiatiefnemer heeft Stichting Malak met Stichting Leerzaam Amsterdam en de Gemeente Amsterdam deze expertmeeting georganiseerd in samenwerking met het Samenwerkingsverband primair onderwijs Amsterdam Diemen, het Samenwerkingsverband voortgezet onderwijs Amsterdam-Diemen. Graag nodigen wij u uit voor deze bijeenkomst. U kunt uw naam, functie en emailadres opgeven, dan krijgt u daarna de officiële uitnodiging inclusief het programma.

BIJ1 Fatima Malak Stichting Downsyndroom Jochem De Vries Rutger Groot Wassink Esther Lagendijk Marjolein Moorman

Inclusief onderwijs in de vorm van “Samen Naar School Klas Amsterdam” een initiatief van Stichting Malak i.s.m. LeerZaam Amsterdam

Naar aanleiding van de bijeenkomst die Stichting Malak heeft georganiseerd op 2 april 2019 is op 10 juni 2020 in de gemeenteraad ingestemd met het gewijzigd initiatiefvoorstel van Samen Naar School Klas Amsterdam. Het is door Bij1 ingediend en besproken tijdens de vergadering van de Raadscommissie Werk Inkomen en Onderwijs van 30-10-2019.
Klik op de onderstaande link voor meer info hierover vanaf 1.41 kunt u het volgen:

“Instemmen met het gewijzigde initiatiefvoorstel ‘’Samen naar school in de hele stad’ van het lid Simons en kennisnemen van de bestuurlijke reactie op het oorspronkelijke initiatiefvoorstel. (Gemeenteblad afd. 1, nr. 663)” (Agendapunt 10)

U kunt de raadsvergadering via de onderstaande link live volgen:

Kan een afbeelding zijn van 4 mensen

Reageer snel zodat je erbij kan zijn, er is veel interesse.

Info@stichtingmalak.com

20 mei 2021